در حال بارگذاری فایل ...
اپ ابزار اوکسیندسترسی آسان‌تر
جستجو کنید...

10 مدل تراز لیزری پرطرفدار بازار با قیمت مناسب

تراز لیزری

افرادی که در حوزه‌های عمران، ساختمان‌سازی و معماری فعالیت می‌کنند به‌خوبی می‌دانند که  تراز لیزری چه ابزار مهم و کاربردی به‌حساب می‌آید. از این دستگاه برای تراز کردن، سنجش و بررسی سطوح شیب و یا عمود کردن استفاده می‌شود و برخلاف مدل‌های قدیمی و روش‌های دیگر کم‌ترین میزان خطا را به دلیل استفاده از اشعه لیزر دارد. امتداد نشان لیزری در این دستگاه بر محورهای X و Y خواهد بود و کل پروسه تراز به‌صورت خودکار و اتوماتیک انجام می‌شود.

البته قصد نداریم در مورد تکنولوژی ساخت این دستگاه صحبت کنیم و مبحث ما راهنمای خرید تراز لیزری در بازار ایران است که البته شاید در نگاه اول کار فوق‌العاده سختی باشد. در چنین شرایطی همیشه اولین ایده این است که شما محصول را بر اساس نیازسنجی خریداری کنید. خودتان بررسی کنید که چه امکاناتی و در چه سطحی، از تراز خود می‌خواهید. پس از آن به برند، کیفیت محصول و فروشنده می‌رسیم. مکمل این موارد می‌تواند خرید شما را به بهترین شکل پیش ببرد. اما اگر در مورد مدل‌ها و برندها چیزی نمی‌دانید نگران نباشید، در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

تراز لیزری سه‌ بعدی (360 درجه ریموت دار) پالاس PALAS مدل PL3D

تراز لیزری سه‌ بعدی (360 درجه ریموت دار) پالاس PALAS مدل PL3D

اولین مدلی که در خصوص آن صحبت خواهیم کرد تحت برند پالاس طراحی و تولید شده و دارای سیستم سه‌بعدی با بهره‌گیری از ریموت و کنترل از راه دور است. در این نمونه از چهار ابزار و یا به بیان بهتر 4 پایه به جهت اتصال و یا استفاده در محیط‌های مختلف استفاده شده و به همراه دو باطری می‌توانید در تمام طول روز از آن استفاده کنید. مزیت کلیدی این دستگاه این است که دوام باتری فوق‌العاده‌ای دارد و با استفاده از یک قطعه جک مانند، شما می‌توانید به‌صورت میلیمتری ارتفاع را خودتان دستی تنظیم کنید.

پس از آن یک رابط برای نصب روی سه‌پایه نیز درون جعبه این دستگاه تعبیه شده و به‌راحتی این امکان را دارید از آن برای کنترل هر نوع سطوح بهره بگیرید؛ پس از این موضوع حمل‌ونقل این دستگاه با کیف مقاومی که برای آن طراحی شده فوق‌العاده آسان‌تر می‌شود. شما می‌توانید از این تراز لیزری در ساختمان، برای بررسی‌های میدانی در سطوح مختلف و... استفاده کنید.

تراز لیزری نور سبز هیوندای مدل SMART 100-G

تراز لیزری نور سبز هیوندای مدل SMART 100-G

اگر به‌تازگی و در طول دو یا سه سال اخیر دستگاه‌هایی در حوزه‌های فنی، لوازم مهندسی و ... خریداری نموده باشید احتمالاً نام برند محبوب هیوندای را شنیده‌اید، کیفیت بالا و قیمت عالی دو مورد از کلیدی‌ترین فاکتورهای تولید این شرکت می‌باشد. مدلی که در خصوص آن صحبت می‌کنیم یک تراز لیزری فوق‌العاده باکیفیت و استاندارد است که از قابلیت قفل پاندول استفاده می‌کند که باعث می‌شود دستگاه حین جابه‌جایی دچار مشکل نشود. تراز را می‌توانید به‌راحتی در هر جهتی که می‌خواهید ست کنید و به دلیل بهره‌گیری از پایه‌های مگنتی و کیف حمل ضدضربه، در هر شرایطی می‌تواند همراه شما باشد.

خط لیزر این مدل از کلاس دو و با طیف بالا و قابل‌استفاده در هر شرایط حتی نور روز است، طول موج لیزر نیز روی 660 نانومتر تعبیه گردیده و شما امکان نصب آن روی سه‌پایه را خواهید داشت. منبع تغذیه در این مدل 4 عدد باتری قلمی بوده و شما می‌توانید در درجه پرتو نور مناسب آن با قابلیت دید بالایی که ارائه می‌دهد برای هر کاربردی استفاده کنید. رزوه سه‌پایه هم فوق‌العاده جمع‌وجور و سبک است و کیفیت ساخت عالی و منحصربه‌فردی دارد.

تراز لیزری دو خط رونیکس مدل RH-۹۵۰۴

تراز لیزری دو خط رونیکس مدل RH-۹۵۰۴

برند محبوب دیگری که در زمینه ساخت لوازم فنی کار می‌کند تحت عنوان رونیکس شناخته می‌شود. این شرکت نیز یک نماینده خوش‌قیمت در عرصه تولیدات محصولات تراز لیزری دارد و در این مدل امکان استفاده از سه خط لیزر و سه‌نقطه وجود دارد. لیزر کلاس 2 بوده و کل دستگاه وزنی کم‌تر از 500 گرم دارد. به‌راحتی با برد 50 متری امکان استفاده از سیستم تراز خودکار، نمایش خط و قفل تراز وجود دارد. از طرفی شما می‌توانید از حالت نمایش خط لیزر افقی و عمودی نیز استفاده کنید.

به دلیل بهره‌گیری از سیستم عملکرد دو خط عمودی و یک خط 360 درجه‌ای یکی از بهترین گزینه‌ها برای نقطه زنی شاقول تحتانی است و همین‌طور تنظیم و تراز آن هم فوق‌العاده آسان است. این دستگاه از استاندارد IP45 استفاده نموده که آن را مقاوم در مقابل آب، رطوبت و گردوغبار می‌کند.

تراز لیزری دو خط رونیکس مدل RH-۹۵۰۱

تراز لیزری دو خط رونیکس مدل RH-۹۵۰۱

تراز لیزری دیگر از شرکت رونیکس این بار در ابعادی بزرگ‌تر و وزنی حدوداً 1200 گرم عرضه شده است، در این محصول از دامنه اندازه‌گیری وسیع 39487 استفاده شده و نوع ابزار کلاس دو است. به همراه یک باتری بادوام شما می‌توانید به‌راحتی و ساعت‌ها از آن استفاده کنید. مطابق مدل قبلی دارای استاندارد مقاومت در مقابل آب و گردوغبار IP45 است و به دلیل پایه آهن‌ربایی که روی آن تعبیه شده است جهت اتصال به تکیه‌گاه‌های فلزی و دیوار کاملاً آماده است.

ضمن این که اگر در شرایط سخت‌کار می‌کنید این دستگاه از نظر فعالیت در زیر باران هیچ مشکلی ندارد و یک سیستم خود تراز اتوماتیک نیز درون آن تعبیه شده که سرعت و دقت فوق‌العاده بالایی نیز دارد. در نهایت این دستگاه نیز از سیستم قفل پاندول پشتیبانی می‌کند و از نظر کیفی یکی از بهترین‌های بازار به شما می‌آید.

تراز لیزری نور سبز آنکور مدل LG۲

تراز لیزری نور سبز آنکور مدل LG۲

برند دیگری که ترجیح دادیم مدلی از آن را به شما معرفی کنیم تحت عنوان آنکور شناخته می‌شود و محصولات آن کیفیت مطلوبی دارد. در این سری شما می‌توانید از یک سال ضمانت برای دستگاه استفاده کنید. البته تمامی محصولاتی که تاکنون به آن‌ها اشاره کردیم نیز این ضمانت را دارا هستند که انتظار می‌رود حتماً دستگاه تراز لیزری را از یک مرکز معتبر تهیه کنید که بتواند آن را با خدمات پس از فروش به شما عرضه کند. اما در مورد این مدل باید بگوییم که برد خط لیزر تا 7.5 متر بوده، می‌توانید از آن برای نصب درب و پنجره، کابینت و کاشی و حتی برق‌کشی و... استفاده کنید.

البته که احتمالاً شما هم به‌خوبی می‌دانید این دستگاه‌ها در حوزه‌های پیمانکاری، معماری و عمران استفاده‌های وسیعی دارند. به‌هرحال وزن تراز حدود 600 گرم است و به دلیل استفاده از آلارم هشداردهنده و چشمک‌زن به‌راحتی به شما تراز بودن را اطلاع می‌دهد و کارتان را سریع‌تر می‌کند؛ پس از آن حالت خود ترازی در این مدل وجود دارد و میزان خطای دستگاه در هر ده متر حدود 0.5 میلیمتر است.

تراز لیزری دیوالت مدل DW۰۸۲۲-XJ

تراز لیزری دیوالت مدل DW۰۸۲۲-XJ

به سراغ مدلی بالارده و نسبتاً گران‌قیمت‌تر با حوزه استفاده وسیع‌تر و درصد خطای کم‌تر می‌رویم. اگر قصد خرید یک  تراز لیزری  همه‌چیزتمام و کامل را دارید، شرکت دیوالت با مدل 0822 می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در این دستگاه از دقت اندازه‌گیری فوق‌العاده عالی، کلاس لیزر یک و جهت‌های تابش عمودی و افقی استفاده شده که طیف کاربرد دستگاه را وسیع‌تر می‌کند. طول برد لیزر در محوطه تا 50 متر بوده و دارای سیستم نقطه زنی شاقول است. سطح خود ترازی نیز 4 درجه بوده و منبع تغذیه آن باتری است. ضمن تمامی این مزیت‌ها شما به‌راحتی می‌توانید این تراز کم‌تر از 800 گرم را روی سه‌پایه نصب کنید.

به دلیل ساختار عمودی و افقی و امکان استفاده از حالت چشمک‌زن عملیات تراز کردن با این دستگاه تا بیش از 50 درصد آسان‌تر است. مثل تمامی مدل‌های دیگر در این نمونه از ترازهای لیزری از قفل ایمنی پاندول و نشانگر باتری استفاده شده و همین‌طور دیوالت روی آن یک گیره مگنتی نیز پیاده کرده است که به‌راحتی می‌توانید ارتفاع دستگاه را با استفاده از آن تنظیم کنید.

تراز لیزری دیوالت مدل DW۰۸۸K-B۵

تراز لیزری دیوالت مدل DW۰۸۸K-B۵

به دلیل کیفتی بالا و امکانات عالی تراز لیزری دیوالت ترجیح دادیم یک  مدل دیگر از محصولات این شرکت را به شما معرفی کنیم. نسخه 088 این بار با استفاده از کلاس لیزری 2 و دقت فوق‌العاده بالا طراحی شده و البته نسبت به نمونه قبلی ارزان‌تر و اقتصادی‌تر است. محدوده لیزر در این دستگاه از داخل 10 متر بوده و منبع تغذیه آن مثل تمامی مدل‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم باتری است و تا 40 ساعت به‌صورت بدون وقفه شما را در هر کاری همراهی خواهد کرد.

طول دستگاه 113 میلیمتر است و این یعنی قرار نیست خیلی جاگیر باشد و حمل‌ونقل را برای شما سخت کند. همین‌طور وزن 460 گرم بوده و به دلیل بهره‌گیری از سیستم لیزری فوق‌العاده قدرتمند دقت بی‌نظیری نیز ارائه می‌دهد.

همین‌طور دستگاه همیشه کالیبره بوده و اگر ناخواسته اشعه هرکدام از این دستگاه‌ها به چشمتان برخورد کند هیچ نگرانی از بابت احتمالاً بروز آسیب وجود ندارد.

تراز لیزری کنزاکس نور سبز مدل KLL ۲۱۸۰

تراز لیزری کنزاکس نور سبز مدل KLL ۲۱۸۰

شرکت کنزاکس نیز یکی دیگر از برندهای قابل‌اعتماد و خوش‌قیمت در بازار است. مدل 2180 لیزرهای نور سبز آن با وزنی 650 گرمی و برد 42991 و استفاده از دو خط لیزر می‌تواند نیازهای شما را در تمامی حوزه‌های کاربرد برطرف کند. همین‌طور دقت این دستگاه 1.5 بوده و نوع لیزر کلاس 2 است. به همراه دستگاه کیف برزنتی، باتری و دفترچه راهنما نیز عرضه می‌شود و شما می‌توانید از پایه آهنی برای نصب دستگاه در هر محیطی استفاده کنید.

همین‌طور فراتر از این موضوع اگر در مورد دقت دستگاه وسواس دارید می‌توانید آن را با دوربین‌های مخصوص ترازیاب کنترل کنید و مطمئن شوید که خطای آن فوق‌العاده پایین است. حداکثر برد این تراز لیزری در شرایطی که نور دیده شود ده متر خواهد بدو و میزان دقت نیز روی 4.5 در هر هفت متر برآورده شده که برای این رده قیمتی کامل‌ترین و استانداردترین مشخصه‌ها را خواهد داشت. دستگاه در حین کنترل به شما عملکرد خود ترازی می‌دهد و می‌توانید نور ثابت را با رنگ سبز به سطح پرتاب کنید تا از شاقول بودن خط اطمینان حاصل نمایید.

تراز لیزری رونیکس مدل RH-۹۵۰۲

تراز لیزری رونیکس مدل RH-۹۵۰۲

به دلیل تنوع و گستردگی در محصولات شرکت رونیکس تصمیم گرفتیم مدل دیگری از این برند را نیز به شما معرفی کنیم. این بار شما با یک تراز لیزری دارای دو محور عمودی و افقی 360 درجه روبرو هستید که برد 15 متری و در ارتفاع 50 متر دارد. سیستم خود تراز اتوماتیک یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های قابل‌استفاده در این ابزار است و قفل پاندول نیز مثل همیشه سطح ایمنی لیزر را در حین حرکت و جابه‌جایی افزایش می‌دهد.

پس از آن پایه آهن‌ربایی به جهت اتصال به متریال‌های فلز به داد شما می‌رسد تا دستگاه را حتی در بدترین شرایط در یک حالت فیکس نگه دارید و محدوده دقت این دستگاه 2 میلیمتر در هر 5 متر می‌باشد. از طرفی به طور مداوم با تمامی دیودها این مدل تا 8 ساعت بدون وقفه کار می‌کند و با تضمین کیفیت و اصالت در بازار ایران عرضه می‌شود. مزیت این مدل سیستم لیزر دو خط و وزن کم‌وکیف مقاوم در مقابل ضربه است.

تراز لیزری سبز آاگ مدل CLG۲۲۰-B

تراز لیزری سبز آاگ مدل CLG۲۲۰-B

آخرین‌مدلی که به آن اشاره خواهیم داشت تحت لیبل برند باسابقه AEG عرضه شده و از جمله استانداردترین نمونه‌های موجود در بازار است. در این سری از دستگاه‌های تراز لیزری  مبتنی بر نور سبز از سیستم خود ترازی، سرعت عمل فوق‌العاده بالا در تشخیص و دقت عالی بهره گرفته شده و به‌راحتی می‌توانید باتوجه‌به پایه مگنتی که روی آن تعبیه شده است، به سطوح مختلف متصلش کنید. حداکثر محدوده اندازه‌گیری در این مدل 20 متر بوده و طراحی آن فوق‌العاده مستحکم، یکپارچه و عالی است همین‌طور این دستگاه تحت لیسانس آلمان طراحی می‌شود و با استفاده از دو عدد باتری قلمی به‌راحتی می‌توانید از آن ساعت‌ها استفاده کنید و در نهایت دارای کیف حمل و باتری درون جعبه است.

اگر نیاز به یک تراز لیزری با قیمت مناسب، طول عمر بالا و همین‌طور قابلیت استفاده بنا به اهداف مختلف در محیط ساختمان، برای نصب کابینت و کلید، پریز برق و... را دارید، مدل 220 شرکت آاگ می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

در خرید ترازهای لیزری چه مواردی مهم است؟

به‌طورکلی اگر قصد خرید این دستگاه را دارید باید به چند فاکتور کلیدی و مهم در هنگام انتخاب دقت کنید. اول این که در آن از پایه‌های مگنتی و آهن‌ربایی استفاده شده باشد تا بتوانید دستگاه را فیکس کنید و نگران حرکت و افتادن آن نباشید. پس از آن بهتر است که به سیستم هشداردهنده مجهز باشد و بتوانید محورهای عمودی و افقی را نیز به‌راحتی با دستگاه پیاده‌سازی کنید.

پس از آن قابل‌حمل و سبک بودن، تولید تحت یک لیبل و برند معتبر نیز اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. در واقع ترازهای لیزری درصد خطای فوق‌العاده پایینی دارند و برای افزایش سرعت کار در انواع پروژه‌ها یک پیش‌نیاز به‌حساب می‌آیند. درصورتی‌که می‌خواهید از مصرف بی‌رویه و بی‌مورد مصالح در ساختمان و دوباره‌کاری جلوگیری کنید، مطمئن باشید که نیاز به یکی از مدل‌هایی که به آن‌ها اشاره شد خواهید داشت.

ابزار اوکسین
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۰:۰۰ - ۲۳:۵۹
ی
۰۰:۰۰ - ۲۳:۵۹
د
۰۰:۰۰ - ۲۳:۵۹
س
۰۰:۰۰ - ۲۳:۵۹
چ
۰۰:۰۰ - ۲۳:۵۹
پ
۰۰:۰۰ - ۲۳:۵۹
ج
۰۰:۰۰ - ۲۳:۵۹
تهران/خیابان امام خمینی/نرسیده به میدان حسن آباد/پاساژ بخشی/طبقه منفی 2/پلاک12/ابزار اوکسین
item
گواهینامه
item
logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ابزار اوکسین می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین